Nejhorší článek, co jsem kdy četl.

Kategorie >>Různé>> Nejhorší článek, co jsem kdy četl.


Můj mail na adresu...

 

Byl jsem velmi překvapen článkem http://www.silver-rocket.org/inkvizice/45, a to ani ne tak obsahem, jako stylem, jakým je článek slepen. Slušně řečeno, horší sračku jsem nečetl, pisálka je třeba vyhodit okamžitě.Tak nepíše ani doležal - zhulenej vysvětloval programátorům hackování... Článek předělejte nebo smažte! Budu na něj odkazovat

Nazdar

David Mizera

Dave_Mcz@yahoo.com

777 154 500

ICQ 101282033 - daveM

Hrusicka 2520,

Praha 4,

Zabehlice 141 00

www.mizici.com

 

Článek je v nezměněném zněni zde:

"

 

Inkvizice: Jaz Coleman

ÚV SRR, 31. 5. 2007 Fantastický desky Killing Joke, který v 80. letech zásadně změnily tvář rockový muziky. Vynikající comebackový album z roku 2003. Ale to je v poslední době tak zhruba všechno... Jaz Coleman nejen že ztrácí tah na branku, ale teď už i soudnost. Dokázal to svým posledním rozhovorem pro Lidovky z 19. května. Především - všechny rozhovory s Colemanem jsou navlas stejný. Jak Killing Joke existujou dlouho, jak mu jde symfonická muzika, jak se bojí o planetu, blablabla... To je ale spíš chyba novinářů. Nicméně tentokrát fatálně přestřelil v jinejch věcech. "Myslím, že česká rocková hudba je o dvacet let pozadu. Tady není žádný underground, punk tu vlastně nikdy nebyl," to je první perla. A chytrá novinářka mu na to přitaká: "Ono se není moc čemu divit, za komunismu se punk moc hrát nedal…" Výborně, milá paní. Takže Jaz pokračuje: "Samozřejmě. Ale už se pomalu najdou dobré kapely," a pustí se do vychvalování Gaia Mesiah (jejichž desku produkoval). Co teda vlastně chtít od člověka, kterej se v Česku proslavil produkováním přeslazený, pseudo-folkový slátaniny jménem Čechomor a kterej nám přišel ukázat, že "česká rocková hudba je o dvacet let pozadu," načež si vybere ke spolupráci kapelu, z který mají prdel snad všichni, kdo se v muzice dostali dál než k jalovýmu crossoveru z půlky 90. let? Možná už radši nic. Jenže Jaz pokračuje. Podle něj teď Češi nejvíc ze všeho potřebujou "národní smíření." Panebože... Co to jako je? "Myslím, že tahle země potřebuje jakési národní smíření, odpuštění, chcete-li. Je tady sice stále spousta komunistů, kteří mají vliv, ale proč pořád omílat minulost? Tak třeba Michal David, to je hrozně milý člověk, kterému se evidentně během komunismu dařilo. Jenže teď je za to trestaný veřejným odsouzením." Chudák ty vole Michal David, všimli jste si, že by ho někdo nějak veřejně odsuzoval? Jaz je skutečnej vizionář. A pokračujeme ve smiřování. "Podívejme se na příklad mého přítele Daniela Landy, kterého to zase táhne doprava, ale věřte mi, já ho znám, a když jsem ho seznámil se svými černošskými přáteli, byl naprosto v pohodě." Tak ještě že tak. Co dodat? Smutnej příběh."

 






Vloženo: 15.12.2007 19:41
Přečteno:3441
Autor: David Mizera

Hlasů: 25 Hodnocení(jako ve škole): 3.64
 

Komentáře (76)

   -     Nový Komentář
Autor:
 ondror
Datum:
  16.12.2007 14:45:28
reagovat
aby sis z jaze necaknul do gati hosanku....clanek  na inkvizici je jeden z nejlepsich, co jsem kdy cetl....clovek, co produkuje kravinu, jako jsou GAIA MESAIAH si nic jinyho nez slova opovrzeni nezaslouzi.........
Autor:
 dm
Datum:
  16.12.2007 18:11:54
reagovat
beru opovrzeni, kazdyho nazor, me se gaia nelibi nak extra, takze mi to je fuk, ale ten canek je totalni sracka... neni to o nicem jinym. prave tim, ze inkvizice je docela brana patri vyhodit manik, co to psal, u me by si neskrtl...
Autor:
 a
Datum:
  16.12.2007 18:10:35
reagovat
co jako ty debile?
Autor:
 dm
Datum:
  16.12.2007 18:13:31
reagovat
koukam, ze se lidi muzou podelat a neuvazuji vubec v realnych souvislostech. patris mezi sortu lidi,co pisou takto bezhlave clanky? vyjadrovanim jsi blizko...
Autor:
 p.k.
Datum:
  16.12.2007 18:23:30
reagovat
A co Ti konkretne vadi na tom clanku?
Autor:
 David Mizera
Datum:
  16.12.2007 18:24:57
reagovat
placani pateho pres devate
Autor:
 ondror
Datum:
  16.12.2007 18:26:50
reagovat

at to ctu, jak to ctu, tak zadny placani patyho pres devaty nevidim....jedinej, kdo mota paty pres devaty je jaz koulemám!!

Autor:
 David Mizera
Datum:
  16.12.2007 18:39:12
reagovat

souhlasim castecne, pokud si prectes clanek  v lidovkach, ok, ovsem pouze castecne... nemusim to, tak nejsem zaujatej. ve ct jsme byli na koncerte, takze - pripomina mi to docela dost techno, obsahuju prvky z ruznych kapel (pamatuju treba / metallica), dost to jde do techna...

debata jaza neni tak silena, jak je popsana. nejde mi o popis,ale o formu clanku 

Autor:
 xray
Datum:
  16.12.2007 22:44:47
reagovat
jojo, a tohle není plácání pátýho přes devátý?
Autor:
 m11
Datum:
  17.12.2007 13:51:41
reagovat
Debata jaza neni tak silena? Za vetu " Tady není žádný underground, punk tu vlastně nikdy nebyl" by si zasloužil rovnou pěstí.  
Autor:
 Johnny Násilník
Datum:
  01.01.2012 20:56:24
reagovat

a je tady snad nějakej underground? a byl tady někdy punk v tom smyslu, jako v Anglii? Byli tady HNF, ale tim "punk" skončil, kapely jako SPS, Plexis, Telex a tak dál byly sice fajn, ale to byl spíš punkem ovlivněnej typicky českej rock o chlastu a o tom, jak všechno stojí za hovno. neřikám, že ty kapely jsou všechny špatný, jen to s britským, americkým a vubec celosvětovým punkem nic moc společnýho nemělo. A dneska je to všechno zase víc rokenrol. Ten článek je vážně napsanej debilně, motat do toho Landu a Davida je hloupý, ale zase, jestli Jaz řekl tyhle sračky o Míšovi Komoušovi a o Landovi, tak je to úsměvný. Jenže je nutný si uvědomit, že on to musí jakožto cizinec vidět jinak a co jsem četl v jiných interview s ním, tenhel člověk má jako Anglán našemu superodvážnému národu co říct.

Autor:
 dm
Datum:
  01.01.2012 21:39:17
reagovat

jakej je punk v anglii... camden by la komunita, australie taktez... tu nebyl mozny v tomto smeru.. chlast ,drogy, volnej zivot bez prace, jen tak zit (nic proti tomu, v pohode, kdyz vyhovuje nekomu) pac by to komunisti rozmetali... underground tu byl teda limitovanej uz timto na trochu jiny... anglani a kdokoli z ciziny jsou klidne prinosem s poznatkama jako nezavisly pozorovatele. Kapel se da vyjmenovat treba z prahy strasne moc, napr na strahove hravali za komancu v 7cce mraky lidi nejen o tom, ze je vse nahovno. stejnak to probiha treba v praze stale dal... modra vopice, kain, bunkr, aj vagon. stale to neni o nadavani ,ze vse je nanic, v dnesni dobe to je lepsi. ale neni to tak, ze by to bylo v minulosti o vsech. vsak kdokoli ,kdo posloucha beat ci tak neco jako limonadovy joe by mel trochu vedet.

Autor:
 hannzes
Datum:
  16.12.2007 21:07:11
reagovat
dm: ty seš =editovano=!
Autor:
 MM
Datum:
  16.12.2007 23:37:36
reagovat
Ale no tak! Zkus urazet trochu inteligentneji :)
Autor:
 klacek
Datum:
  16.12.2007 23:14:38
reagovat
wohou! komiksy jak noha tu mas,sefe! si velkej znalec psani clanku a placani paty pres devaty,to se musi uznat. Jaky smysl maj tyhle stranky? Je tu nekde neco smysluplnyho nebo uzitecnyho? radsi bys je mel cely upravit nebo smazat, u me sis rozhodne neskrt.
Autor:
 MM
Datum:
  16.12.2007 23:35:06
reagovat

Treba veci o programovani, lezeni, vareni ... atd?

Copak si napsal ty tak hezkeho, ze hned odsuzujes? 

Autor:
 HB
Datum:
  17.12.2007 01:07:06
reagovat

Věci o programování nejsou hodné studenta informatiky na MFF. Možná tak u ekonomky bych to bral. Lezeni asi mělo znamenat horolezení, nikoli ležení, a ani o tom tady zrovna moc materiálu není. A na vaření jsou servery jako varecka.cz, či jak se to, do =editovano=, jmenuje.

Co se týče kritiky článku ve stylu, že Ti vadí jeho forma, tak já bych naopak řekl, že po formální stránce je naprosto v pořádku. Ty si asi myslel, že se Ti nelíbí vulgárnost, kterou jsou názory předkládány. Právě v tom je kouzlo toho článku, ale tak nějak jsem se naučil, že moji spolužáci na informatice MFF jsou retardi s omezeným chápáním. 

Autor:
 MM
Datum:
  17.12.2007 01:09:47
reagovat
Vyhybas se odpovedi?
Autor:
 HB
Datum:
  17.12.2007 01:13:48
reagovat
Neptal ses mě (stačilo si přečíst nicky a bylo by Ti to jasný). Ano, jsem poloprofesionální novinář.
Autor:
 MM
Datum:
  17.12.2007 01:17:16
reagovat

Ptal jsem se, koukni nahoru.

Hod sem teda nejake linky, at se muzu inspirovat jak pise pravy novinar.

Autor:
 HB
Datum:
  17.12.2007 02:02:46
reagovat
Věřím, že i tištěná média mají svou cenu, tam také najdeš moje články. Jdu spát.
Autor:
 MM
Datum:
  17.12.2007 02:04:23
reagovat

Nerikam, ze nemaji. Jen Te neznam a jelikoz kritizujes moje clanky o lezeni, programovani atd, tak chci videt jak pises ty.

Dobrou noc. 

Autor:
 k
Datum:
  16.12.2007 23:49:10
reagovat
co si hledal na silver rocket??
Autor:
 hannzes
Datum:
  17.12.2007 07:56:38
reagovat
kucí, nechte ho! dyk je to kocour ze záběhlic. asi na tuhle báječnou polemiku balil nějakou kočku, checht
Autor:
 ales
Datum:
  17.12.2007 08:49:27
reagovat
jo hosanku, jde totiz vic o obsah nez o styl. Resis pi*oviny. Kdyby sis radsi zrusil tyhle zbytecny stranky, udelal bys svetu asi nejlepsi sluzbu.
Autor:
 ten kyselej voe
Datum:
  17.12.2007 11:25:22
reagovat

no počkej! tobě se snad nelíbí styl, jakým je ta inkvizice psaná?? ty=editovano=, vždyť ten styl je stejně dokonalý jako obsah - styl: "piš, jak mluvíš", obsah: čisté ZLO...

a stejné zlo, jako ten rozhovor s Colemanem, je i tenhle web... 

Autor:
 ten voe
Datum:
  17.12.2007 11:35:53
reagovat
no pardon! to jako nemůžu napsat ani "voe"??? nene, tenhle web není zlo, tenhle web je peklo!
Autor:
 MM
Datum:
  17.12.2007 14:04:20
reagovat
muzes, ale ve voe jsi mel jeste navic "L"
Autor:
 hovno voe
Datum:
  17.12.2007 16:30:13
reagovat
peklo je wollongong, tohle je proste BLBOST
Autor:
 anna
Datum:
  17.12.2007 14:07:27
reagovat
BLBOST
Autor:
 =editovano=
Datum:
  17.12.2007 14:46:55
reagovat

proc by se to melo predelavat nebo mazat? na silver-rocket cenzura neni narozdil od vas. mozna si pust video od matonohy adresovany KSCM.

http://www.youtube.com/watch?v=djFcjDyaZNY 

mozna to plati i pro tebe...

Autor:
 MM
Datum:
  17.12.2007 14:49:55
reagovat
Cenzura sprostych slov presneji.
Autor:
 =editovano=
Datum:
  17.12.2007 15:06:23
reagovat
v tom pripade proc by to meli na silver-rocket predelavat nebo mazat? v tom clanku neni zadny sprosty slovo, az na prtel ( to abych nahodou nedostal editovano), ale to je ve vyznamu sranda, legrace, vis. 
Autor:
 MM
Datum:
  17.12.2007 15:09:59
reagovat
Vsak ja o silver-rocket nic netvrdim a nic mi do nich neni. Takze tuto otazku spis smeruj na autora clanku.
Autor:
 DM
Datum:
  17.12.2007 18:24:55
reagovat
zajimavy, jak se tu lidickove jedny rozcilujete.... Celkem se divim, kdyz to tu stoji za nic, ze sem ma cenu psat. Nu pekne, par matfyzaku brani kolegu, poloprofesionalni novinar breci sam za sebe... Mimochodem copak je to poloprofesionalni novinar? Jakoby pankaci brani jejich zdanlivy punk. Pekne pekne pekne. Co bude dal?
Autor:
 sfx
Datum:
  17.12.2007 21:04:57
reagovat
BLBOST
Autor:
 zdanlivy pankac
Datum:
  17.12.2007 23:06:25
reagovat
Mily Davide, co konkretne je na inkvizici stylisticky tak strasnyho, ze bys "pisalka" okamzite vyhodil? Z tvejch radku jsem se dozvedel celkem prd, krome tvrzeni , ze to je proste nejhorsi clanek. Nebylo by mozna od veci zamest si pred vlastnim prahem...
Autor:
 dm
Datum:
  17.12.2007 23:09:22
reagovat
nu přečti si článek oné novinářky a článek pisálka... njn
Autor:
 sfg
Datum:
  18.12.2007 09:21:52
reagovat
tak bud konecne jednou konkretni... uved aspon priklad, co tam je hroznyho...
Autor:
 dm
Datum:
  18.12.2007 10:26:13
reagovat
KYDANI KYDANI. PLAC NA ZAHRADCE
Autor:
 zdanlivy pankac
Datum:
  18.12.2007 11:38:42
reagovat
neni nad vecnost!
Autor:
 jirka
Datum:
  18.12.2007 13:26:32
reagovat
no ,souhlasim s dejvem, neni to poradnej recenzor, jeho clanek je kupa bordelu. co je potreba k bordelu za vecnost?
Autor:
 dm
Datum:
  18.12.2007 13:56:32
reagovat
je to bezhlave kydani hnoje, bez zacatku, konce, bez smyslu, bez recenze. co chces jeste vic psat? udelej si vlastni nazor, muj je napsan. tobe se clanek mozna libi, me ne a to tak ,ze vubec.
Autor:
 informovanost!
Datum:
  21.12.2007 15:08:38
reagovat
no bezhlavy kydani hnoje to je mozna pro lidi, kterejm neprijde nic divnyho na vete: "Myslím, že česká rocková hudba je o dvacet let pozadu. Tady není žádný underground, punk tu vlastně nikdy nebyl".
Autor:
 David Mizera
Datum:
  21.12.2007 15:48:49
reagovat
jsi uplne slepej nebo jen =editovano=? precti si, o cem je moje stiznost... neni to reakce na colemana ,ale na cloveka, co psal recenzi na clanek!!! sedite si na vedeni vsichni z inkvizice? asi jo, jinak byste nereagovali na neco jineho, nez mate... ja o voze a ty o koze (ty ci vy). no nic ,postezujte si jeste nekdo, ze coleman tam neco zablekotal, unavuje mne reagovat, ale musim
Autor:
 dm
Datum:
  21.12.2007 17:55:36
reagovat
to neni sprosty slovo !!!!
Autor:
 dm
Datum:
  21.12.2007 17:56:18
reagovat
v tom pripade je potreba editovat blbost, viz vys
Autor:
 David Mizera
Datum:
  21.12.2007 18:04:02
reagovat
si delas srandu s tou cenzurou? opravdu jo, si zesilel
Autor:
 David Mizera
Datum:
  21.12.2007 18:20:13
reagovat
misto =editovano= ma bejt blby=hloupy je to i ve slovniku spisovne cestiny. ted sem koukal, takze pohoda
Autor:
 informovanost!
Datum:
  22.12.2007 15:47:53
reagovat
myslim, ze na vedeni si spis sedis ty. reagoval jsem na tvuj prispevek o bezhlavem kydani hnoje a nemusis mi vysvetlovat cemu byl adresovan. jsi hlupak.
Autor:
 informovanost!
Datum:
  22.12.2007 15:49:48
reagovat

radsi to jeste vysvetlim.

tvrdis ze inkvizice je bezhlavy kydani hnoje bez hlavy a paty. ja rikam, colemanova veta, kterou jsem citoval, mluvi sama za sebe. inkvizice ji uvadi> bez dalsich komentaru, jelikoz dalsi komentare zkratka nejsou treba, pokud vis. pokud nevis, nic ti nepomuze.

a neodpustim si to jeste jednou. jsi hlupak. 

Autor:
 David Mizera
Datum:
  23.12.2007 13:23:30
reagovat
číst umíš? přečti si ještě jednou celé znova... na takových základech jako ty staví demagogové teorie. nedotáhnuté, začátek na špatných základech... nu děkuji ti ale, že nám zvýšuješ návštěvnost, vydělal jsi mi zatím 20 haléřů. I demagog se počítá. Pěkné Vánoce
Autor:
 MM
Datum:
  23.12.2007 19:00:26
reagovat
Asi myslis teoretickych 20haleru, bo ve skutecnosti zadne penize za navstevnost neexistuji.
Autor:
 David Mizera
Datum:
  23.12.2007 20:14:58
reagovat
jasne, budoucnost...
Autor:
 daveM
Datum:
  23.12.2007 20:33:03
reagovat
pozor, spojka bo je dost mystifikace, pac to neni spojka, jaka ma byt pouzita a to jest spojka protoze... spise to je spojka nebo, coz je disjunkce, zatimco se jedna spise o implikaci. ty jako programator bys mel dat bacha :) na binarni logicke operace. podle me dobra otazka, zda by se melo jednat o implikaci...?
Autor:
 ten kyselej voe
Datum:
  23.12.2007 22:24:34
reagovat

Hoši, hoši, vy ste vážně =editovano=...

 

"bo (nejdu ven, bo prší) = neboť, protože (nejdu ven, protože prší)"

...zdroj: 1. moravsko-český slovník... 

Autor:
 MM
Datum:
  23.12.2007 22:28:57
reagovat
Ale copak? Pan neumi urazet inteligetne proto saha po vulgarizmech? :)
Autor:
 ten kyselej =ediovano=
Datum:
  23.12.2007 22:39:58
reagovat
Víš, já ti vždycky rád umožním trochu si zaeditovat... btw. myslím, že v tomto případě je slovo k*k*t zcela na místě, bo takoví exoti se opravdu jen tak nevidí...
Autor:
 MM
Datum:
  24.12.2007 09:39:38
reagovat
Ty jsi exot a to velkej :) Copak neumis napsat ani jeden prispevek bez vulgarizmu? Vyjadruje to o tobe mnohe...
Autor:
 ten kyselej voe
Datum:
  30.06.2008 04:08:16
reagovat
Exot je spíš ten, kdo používá ikonku s Cartmanem a přitom když mu napíšeš argument, tak jediné co ho zajímá, je vulgarismus v něm a tak ho rychle smaže. Myšlenku samozřejmě ignoruje... což o něm vyjadřje jistě mnohé...
Autor:
 dm
Datum:
  01.01.2012 21:34:02
reagovat

nu, melo by se tu psat slusne, neni zajem ,aby se to tu zvrhlo na sbirku sprostych slov.... ctou to tu aj lidi ze zakladni skoly, atd.

Autor:
 David Mizera
Datum:
  18.12.2007 14:00:47
reagovat
jinak poprosím, nenadávat tu, namísto sprostých slov je vždy lepší použít obratněji spisovné. projev zde není omezen až na komentáře nepřípustného obsahu-tj. např rasistické komentáře a komentářů, které obsahují sprostá slova. to se týká článků, komentářů a fóra. pro články je po dohodě nechat cokoliv, pokud by to nepoškozovalo mizici.com či nebylo proti zákonům. tak díkes
Autor:
 ten kyselej =editovano=
Datum:
  23.12.2007 14:01:21
reagovat
Hahá a komedie pokračuje... No možná by stačilo pochopit, že tohle není žádná voe recenze! A jestli to potom posuzuješ, co se týče stylu, jako recenzi, tak to jsi "trochu" mimo... Ale i kdyby někdo napsal tímhle stylem skutečnou recenzi, tak =editovano= o co de? Voe gonzo ti nic neříká? Ne?? Tak jaktože si potom dovoluješ vůbec hodnotit literární útvary, když o tom víš howno?!? ...
Autor:
 dm
Datum:
  23.12.2007 15:51:23
reagovat
musim pockat na martina, zedituje ti tam nadavky. Jinak proc meles takove blboly? Pripomina mi to politika, tva reakce vypada krasne, ovsem vecna napln zadna. Proc rozebiras recenze x kritika? Proc nenapises, ze je to perfektne napsany clanek a ze se ti libi? Nepises nahodou do diskuzi idnes? Napis mi bodove, proc je to super clanek a ne kecy kolem... Dik, pekny svatky man
Autor:
 ten kyselej voe
Datum:
  23.12.2007 23:14:16
reagovat

Pane, vy jste bl*ec. Bez pardonu. Tyvoe ty možná zvládáš výrokovou logiku, ale chápání psaného textu absolutně ne! Není to totiž ani kritika ani recenze. Přeber si to jak chceš. A obhajovat ho nebudu. Proč taky?! Rozumný člověk zkrátka pochopí, bl*ce kopni.

P.S. Mimochodem, kolik bodů jsi uvedl ty, když jsi psal, že je to nejhorší článek? Jo, žádný. Později jsi to vytáhl na 1, totiž "bezhlavé kydání hnoje beze smyslu". Následoval pokus pana informovanost! o vysvětlení, že to tak úplně není; ten jsi ale nejspíš nepostřehl přes svoji imaginární ignorantní stěnu a radši ho nazval demagogem... po tomhle a po několika naprosto mimo point reakcích na mé příspěvky (i od pana MM), jsem došel k přesvědčení, že další diskuse zde nemá nejmenší smysl. Mlátit do dubu taky nemá smysl, nic rozumného z něj stejně nevypadne.


=editovano=
Autor:
 MM
Datum:
  23.12.2007 23:50:03
reagovat
Pozooooooooor inteligent promluvil!
Autor:
 dm
Datum:
  24.12.2007 00:00:08
reagovat

chces body, mas je mit, pokud nejsi schopen to vycist z celyho clanku, nojo nic nenadelam, hadas se pekne, ovsem nevecne, takze je mi lito casu sem psat odpovedi namisto lepsi prace

1. nesouvislost textu

2. vety vytrzene z puvodniho clanku, to mi pripomina tv nova

3. o zaveru radsi nic, autor se bavi sam se sebou, takovej schizofr. rozhovor

tak jsem zvedav ,jak zase chces nadavat. pokud me to chces rict, muzes se stavit, klidne ti udelam caj, nadavky me do oci teda ale nefungujou.. 

Autor:
 ten kurva kyselej voe
Datum:
  30.06.2008 04:35:17
reagovat

Vrátil jsem se zpět, i když jsme si nechyběli...

Kdybyste mi vy šupáci needitovali celý poslední odstavec, tak by ti možná voe došlo, že nemá cenu psát odpověď, protože jsem se tady už neměl nikdy v životě podívat... Jak jsem se sem nakonec po půl roce teď v neděli ráno zase dostal, sám moc nechápu, rozhodně mi to ale zkazilo den.

Jo voe, poprvý v životě, jsi asi napsal něco "věcného". Stálo to dlouhé přemlouvání. A který chudák, ho musel absolvovat? Ano, byl jsem to bohužel já. No fujtajbl, velebnosti.

Takže tady máme konečně 3 konkrétní body, co je jako na tom woe debylním článku jako kurefsky špatně... No, tak přesně tyhlety 3 body jsou důvody, proč je ta inkvizice tak dobrá. Takže všichni jsou spokojeni?! To je super.

P.S. O schopnosti chápat jsem tady toho už napsal dost, takže ještě jednou - píšu sprostě, bo tak prostě píšu, ale tady tak píšu kvůli vaší manické posedlosti mazáním, která je tak legrační, že mě vždycky dostane už jenom představa, jak ty pi.e a kur.y mažete, s naivní iluzí, že tím bude tato diskuse kvalitnější a kultivovanější... 

Hovno bude, hovno, povídám!

Pod rouškou přehnané mravnosti se většinou schovává nějaká úchylka...

Nepiju čaj. Sorry, rendez-vous nebude. Papá. Pa.

Autor:
 MM
Datum:
  30.06.2008 11:06:17
reagovat
No asi se Ti styskalo. Neni prece nic hrozneho si to priznat :)
Autor:
 dm
Datum:
  24.12.2007 09:42:17
reagovat
neboj, i kdyby jsme se potkali, nic ti neudelam. je to v pohode...
Autor:
 ten kyselej voe
Datum:
  30.06.2008 04:09:10
reagovat
Tak to si mě fakt uklidnil.
Autor:
 dm
Datum:
  06.07.2008 11:22:16
reagovat
:) koukam rok stary odpovedi a porad potrefena husa kejha :) aspon nam zvysujes navstevnost a vydelame na tobe :)
Autor:
 MM
Datum:
  06.07.2008 15:12:00
reagovat
Vydelavame prdlajz....